Veelgestelde vragen

Verzendopties

Welke verzend methodes zijn mogelijk?

Wij verzenden ons losse pakketten via PostNL of DHL. Dit geldt ook voor onze buitenlandse zendingen. Onze pallets en grote colli hebben wij diverse betrouwbare vervoerders waardoor wij onze producten altijd snel bij u kunnen leveren.

Hoelang duurt de verzending:

90% van onze producten hebben wij op voorraad en kunnen wij bijna altijd direct uitleveren naar onze vervoerders. De levertijd is ca. 1 tot 3 werkdagen, afhankelijk van moment van bestellen.

Verzenden wij internationaal?

Wij leveren al onze producten in Nederland, België en Duitsland. Mocht u uit een ander land komen dan eerder genoemde landen? Neem contact met ons op en kijken we samen naar een goede oplossing.

Betalingopties

Welke betalingsmethodes zijn beschikbaar?

Er zijn diverse betaal mogelijkheden, denk hierbij aan Ideal, Bankoverschrijving, Paypal, Creditcard en op rekening. Onder rembours is mogelijk, hier zijn extra kosten aan verbonden. Momenteel zijn wij bezig om ook achteraf te kunnen betalen.

Bestellingen & retourneren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Al onze producten kunt via de website in uw online winkelmandje plaatsen en betalen. Heeft u hier moeite mee of besteld u liever per mail of telefoon? Geen enkel probleem, wij helpen u graag.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee u heeft geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Iedereen kan bij ons bestellen. Blijft u graag op de hoogte van onze aanbiedingen, acties en overige informatie dan kunt u een account aanmaken!

Met wie moet ik contact opnemen als ik vragen heb?

U kunt ten aller tijden het telefoonnummer bellen wat op de site staat. Doet u liever mailen? Geen enkel probleem, wij zullen deze proberen om binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Zo lang wij uw bestelling nog niet verzonden hebben kunt u ten aller tijden uw bestelling kosteloos annuleren of wijzigen. Hebben wij uw bestelling al verzonden dan kunt u deze binnen 14 dagen in orginele staat weer retour sturen! De kosten voor retourzendingen zijn voor uw eigen rekening, tenzij wij anders overeen komen met de klant.

Krijg ik een track & trace?

Ja, Op het moment dat wij uw bestelling verzenden dan krijgt u automatisch bericht dat wij dit verzonden hebben en krijgt u een bericht van de vervoerder met datum & levertijd. Dit is slechts een indicatie en hebben wij weinig invloed op!

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Bent u helaas toch niet tevreden over u product of een verkeerde keuze gemaakt? Dan kunt u uiteraard uw bestelling binnen 14 dagen retour sturen. Echter deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Wilt u iets retour sturen neem contact op per email!